یادداشت های یک بلوط سحرآمیز

قایقی خواهم ساخت! خواهم انداخت به آب / دور خواهم شد از این خاک غریب ..

یادداشت های یک بلوط سحرآمیز

قایقی خواهم ساخت! خواهم انداخت به آب / دور خواهم شد از این خاک غریب ..

خوشامد ِ من یا تو؟ مسئله این است!


داستان ِ سعی ِ من واسه شیک بودن و لبخند به لب داشتن مثل داستان اون دوستمونه که میگفت فکر میکنم رقصیدن من واسه دیگران خوشاینده گرچه برای خوشایند دیگران نیست!

ای کاش همه یاد بگیریم دلیل اینکه کسی سعی داره خوب باشه از هر جهتی رو صرفا راضی نگه داشتن ِ دیگران ندونیم چون خیلی ها واسه راضی نگه داشتن ِ دل خودشون و خوب بودن پیش چشم خودشون سعی میکنن ظاهر/باطن خوب و موجهی داشته باشن!
من حتی دیدم که بعضیا به قضاوت دیگران میشینن ، که فلانی خیلی سخت زندگی میکنه و آدم نباید بخاطر دیگران زندگی کنه و حتی بعضیا از در نصیحت هم وارد میشن واسه اون شخص! بدون لحظه ای فکر کردن به اینکه بابا ، میخواد واسه خودش خوب باشه ، بخاطر لذت بردن خودش!

سعی کنیم درک کنیم این رو....

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی 29 مرداد 1392 ساعت 20:49

من متأسفانه گاهی اوقات به صورت ناخود آگاه به سمت قضاوت مردم متمایلم .

این خصلت کمابیش تو وجود همه ی ما هست ،من که این متن رو نوشتم هم گاهی ناخودآگاه...
تلاشم برای نوشتن ِ رفتار ِ درست و عمل کردنمون بهش هست.طوری که "اشتباه" حتی از ناخودآگاه هامون هم حذف بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد