یادداشت های یک بلوط سحرآمیز

قایقی خواهم ساخت! خواهم انداخت به آب / دور خواهم شد از این خاک غریب ..

یادداشت های یک بلوط سحرآمیز

قایقی خواهم ساخت! خواهم انداخت به آب / دور خواهم شد از این خاک غریب ..

نیست! نیست! نیست...


همین چند روز پیش فکر می کردم
می توانم عاشق کسی شبیه تو شوم
از همین چند روز پیش
هیچ کس
شبیه تـ ـ ـ ـو نیست...

*

نمیدونم شاید من شاید مازوخیسم دارم، ولی من عــاشق آدمــای به شدّت مغــرورم... چــون خودم هم همین طورم و خوب میدونم زیر این پوسته ی مغــرور و به ظاهر ســرد چه قلب حساسی هست ... یعنی بدونین یکی از عــاشق پیشه ترین آدما ، همونایی هستن که ظاهرشون رو ســرد و بی تفــاوت نشون میدن و تازه وقتی به داخلشون نفــوذ کنین می تونین درک کنین که چقــدر احساساتشون پر رنگــه...

*


عاااالی گفتی اسکارلت...

غر نوشت

همیشه گفته ام ، اگه دوسم دارین بهم بگین. نخواین مثلا با رفتاراتون بهم ثابتش کنین. من عادت ندارم محبت آدما رو به حساب علاقشون بذارم. فقط میذارمش به حساب انسانیتشون. لطفشون. ازون دخترا نیستم که با یه لبخند کلی رویا تو ذهنشون ایجاد میشه....

 

همیشه گفته ام ، وقتی ازتون عصبانی میشم فقط اجازه بدین چند دقیقه تنها باشم. دلجویی شما تو اون لحظات فقط میتونه منو ازتون دور تر کنه ، همین. چون اون لحظه اصلا حس خوشایندی بهتون ندارم ، هرچی بیشتر بخواین روبروم باشین و باهام صحبت کنین بیشتر عصبی میشم که کمتر نمیشه!

فرصت دادن و به اصطلاح قرار دادن رابطه در حالت استندبای گاهی اوقات مثل نفس کشیدن حیاتبه!  این رو گاهی اوقات هر دو طرف متوجه نمیشن. یکی نمیفهمه که فقط سکوت و گذر زمان میتونه آرومش کنه و فقط مدام پرخاش میکنه و دنبال قانع شدنه بین حرفای طرف مقابلش، اون یکی هم نمیفهمه که الان منطقی ترین حرف دنیا رو هم که بزنه فقط همه چیز بدتر میشه. هیچکدوم از ما در زمان عصبانیت آدم با منطقی نیستیم! فقط منتظر بهانه ایم تا بهش گیر بدیم و غر بزنیم. مخصوصا من یکی که خیلی اینجوری ام! اجازه بدید وقتی خشم جای خودش رو به آرامش داد و کدورت های لحظه ای که مسئله رو به طور اغراق آمیزی بزرگ جلوه میدن محو شدن , در مورد مشکلاتمون صحبت کنیم. بخدا بهترین نتیجه رو میده در کوتاهترین زمان ممکن!

 

همیشه گفته ام ، با یکی دو تا برخورد که از من میبینی سریع دست به قضاوت درموردم نزن. من یه وقتایی سرشار از تضادم. یه وقتایی کارایی میکنم که خودمم زیاد اعتقاد درست درمونی بهشون ندارم. یه وقتایی اونقد گیجم که اصن نمیدونم با خودم چند چندم! نسخه نپیچ واسه من. برپسب نزن بهم گلم! فدایی

 

فقط دلم خواست چند خط غر بزنم!همین! اینا کلافه ام میکنن بعضی وقتا..

من بی نقاب

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.