یادداشت های یک بلوط سحرآمیز

قایقی خواهم ساخت! خواهم انداخت به آب / دور خواهم شد از این خاک غریب ..

یادداشت های یک بلوط سحرآمیز

قایقی خواهم ساخت! خواهم انداخت به آب / دور خواهم شد از این خاک غریب ..

اینکه دیروز اولین نفر به من زنگ زدی ، خیلی واسم اهمیت داشت!

این یعنی اینکه تونستم این حس رو بهت القا کنم که تو شرایط سخت زندگیت ، روزایی که حالت خوب نیست ،

دلت گرفته ، غم ِ چیزی رو داری ،

یکی از آدم هایی که میتونی بهشون تکیه کنی ، دخترته!

این یعنی تونستم اونقدر قوی باشم در نظرت ،

یعنی قدرت ِ تسکین دادن رو دیدی در من!

__________________

آدم از یه سنی به بعد ، دوست داره کمتر تکیه کنه به پدر مادرش. قلبا تمایل داره بیشتر تکیه گاه باشه واسشون ،

اینکه ببینم میتونم این حس رو بهشون القا کنم ، فوق العاده استعداد ِ بالایی داره واسه خوشحال کردنم....

نظرات 1 + ارسال نظر
نازلی 11 فروردین 1393 ساعت 16:19 http://red-love2.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید و همچنین تبریک سال نو خدمت شما دوست عزیز وبلاگتون عالی بود جملات عاشقانه اش اگه دوست داشتی به من هم سری بزن خوشحال میشم دوباره میبینمتون بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد