یادداشت های یک بلوط سحرآمیز

قایقی خواهم ساخت! خواهم انداخت به آب / دور خواهم شد از این خاک غریب ..

یادداشت های یک بلوط سحرآمیز

قایقی خواهم ساخت! خواهم انداخت به آب / دور خواهم شد از این خاک غریب ..

تفاوت

کاش میشد آدم فامیلاشو خودش انتخاب کنه.  بودن با 90 درصد این آدما منو کسل میکنه... مثل الان که همه تو پذیرایی ان و من خسته و کلافه ، پناه آوردم به دورترین نقطه ی خونه از پذیرایی..

تو چشمام نگاه میکنن ، بهم لبخند میزنن ، باهام دست میدن ، اما میدونم تو ذهنشون سرتاپای من رو به باد انتقام گرفتن! قبلنا که خیلی حوصله م بیشتر از الان بود ، تلاش زیادی میکردم واسه برقراری رابطه باهاشون. واسه اینکه میون جمعشون تنها نباشم ، اما فایده نداشت که نداشت... خودشون نمیخوان ارتباط برقرار کنن. تو این فامیل دختری با ظاهر من ، با طرز فکر من ، یه جورایی یه وصله ی نچسبه! اما حداقل من این درک رو دارم که در عین اینکه میدونم خیلی فرق دارم باهاشون باز بهشون احترام بذارم و گرم برخورد کنم ، چون معتقدم  آدما هرچقدر هم با هم متفاوت باشن باز حق ندارن به همدیگه توهین کنن به هر شکلی. اما اونا... برخوردایی میکنن که به نظر من واقعا توهین آمیزه! هر بار که آمپرم میچسبه به سقف یادم میاد که بابام دلش نمیخواد همین رابطه ی کم با فامیل هم قطع بشه .  به قول خودش آدم تو این دنیا نباید بی کس باشه!

من اصلا این استدلالش رو قبول ندارم. چون همیشه تنهایی رو به بودن در جمعی که بهش متعلق نیستم ترجیح داده م... نمیدونم چه اصراریه رابطه داشتن با آدمایی که هیچ سنخیتی باهاشون نداری و فقط تاثیر سوء روی رفتارت میذارن؟ بذار بگن خودشو میگیره! اینقدر بگن که خسته شن!  درسته هیچ وقت آدما تموم اخلاقاشون بهم نمیخوره ، اما خدا نیاره روزی رو که نسبت تشابه به تفاوتت با فامیل برسه به صفر!!

ولی خب پدره دیگه! از نظر من ، گوش دادن به بعضی حرفاش که خوشایند نیست برام ، مستحب که هیچ ، واجبه! آغوش پرعشقش ، امنیت شونه هاش ، درک بالایی که داره ، تموم چیزی که امروز هستم و دارم و اون و مادر کمکم کردن که باشم و داشته باشم ، لذت راضی نگه داشتنشون،

می ارزه به تحمل بعضی ناخوشایند ها! حتی اگه رابطه با آدمایی باشه که به معنای واقعی جفت پا میرن تو اعصابت

نظرات 4 + ارسال نظر
امین 24 تیر 1391 ساعت 12:49 http://eshgh1000.blogfa.com

سلام
من تو این مواقع که کسی نچسبه یا یه بدی کرده بهم هیچ وقت رابطمو قطع نمی کنم تو همون رابطه کم بیشترین استفاده رو ازش می کنم گاهی اوقات پله قرارش میدم تا اینکه به هدفم برسم.
تا حالا هم نشده با یک نفر رابطمو قطع کنم رابطمو سرد کردم.اما قط نه.

میدونم نامردیه اما یه جور باید تاوان کاریو که کرده باید پس بده.
موفق باشی

دقیقاً باهات موافقم عزیزم....به نظر منم بهترین راه قطع رابطه با همچین آدماییه....ولی دست و پای آدم بسته تره وقتی خانواده و رودربایستی و تعارفاش اجازه اینو نده و هر از چند گاهی آدم های رو که هیچ سنخیتی باهاشون نداری رو باید تحمل کنی...

البته من از لحاظ تفاوت اعتقادی و... مسکلی ندارم با فامیل، اما با بعضی آدما از نظر اخلاقی و بدجنش بودن و کینه ای بودنشون مشکل دارم ...

بوووس

سلام

خصوصی نداره رمزو بگم!!

بیدم از نوع مجنونش... 31 تیر 1391 ساعت 19:43

فقط امیدوارم تنها نشی...هیچوقت
بیکسی رو میشه تحمل کرد ولی ...تنهایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد