یادداشت های یک بلوط سحرآمیز

قایقی خواهم ساخت! خواهم انداخت به آب / دور خواهم شد از این خاک غریب ..

یادداشت های یک بلوط سحرآمیز

قایقی خواهم ساخت! خواهم انداخت به آب / دور خواهم شد از این خاک غریب ..

واست دلم..واست تنم..واست تمام زندگیم..

سالهاست اعتقادم رو به تک برگ کاغذی که محرمیت بین انسان ها را اعلام میکند از دست داده ام! ای کاش دلش محرمت گردد...جانش گره به جانت بخورد! از چند جمله عربی که بر سرتان جاری کنند چه سود؟


پ.ن:
شهوت است و گناه
حتی اگر خدا عقدمان را ببندد....
داغیِ لبت ، جهنم من است
حتی اگر فرشتگان سرود نیکبختی بخوانند
هم آغوشی با تو ، هم خوابگیِ چرک آلودی ست
حتی اگر خانه ی خدا خوابگاهمان باشد.....
فرزندمان، حرام نطفه ترین کودک زمین است
حتی اگر تو مریم باشی و من روح القدس
خاتون من!
حتی اگر هزار سال عاشق تو باشم ،
یک بوسه
ـ یک نگاه حتی ـ حرامم باد !
اگر تو عاشق من نباشی ..

-احمد شاملو

نظرات 3 + ارسال نظر
gismorvarid 21 خرداد 1392 ساعت 21:42 http://gismorvarid.persianblog.ir

بلی بلی

علی 25 خرداد 1392 ساعت 21:45 http://www.semtan90.blogfa.com

آره مریم و شقایق، هم با حال بود و هم خوگشل
----------

خیلی زیبا بود

"خاتون من!
حتی اگر هزار سال عاشق تو باشم ،
یک بوسه
ـ یک نگاه حتی ـ حرامم باد !
اگر تو عاشق من نباشی .."

هنر استاد فوق العاده ست...

علی 25 خرداد 1392 ساعت 22:17 http://www.semtan90.blogfa.com

"واست دلم،واست تنم،اصلا تمام زندگی
از تو دوباره من شدم،با تو تموم شد خستگی"
رضا صادقی بلوط؟ واقعا گوش میدی؟ تقریبا 2 سال بود دیگه صادقی گوش نمیدادم......
عکستون هم قشنگ ِ

واست دلم واست تنم "واست" تمام زتدگی"م"
از تو دوباره من شدم با تو تموم شد خستگی"م"

زیباست این آهنگ....

سپاس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد