یادداشت های یک بلوط سحرآمیز

قایقی خواهم ساخت! خواهم انداخت به آب / دور خواهم شد از این خاک غریب ..

یادداشت های یک بلوط سحرآمیز

قایقی خواهم ساخت! خواهم انداخت به آب / دور خواهم شد از این خاک غریب ..

عاشقم مثل مسافر... عاشق رسیدن به انتها..

الان شدیدا تو اون مودی هستم که حتما باید یه مدت طولانی برم سفر ، 
تا وقتی که دلم نخواسته هم برنگردم...یعنی ازون وقتایی که دلم میخواد همه کس و همه چیزو بذارم و برم!
اون وقتایی که دلم فقط "رفتن" میخواد!
هرکی ندونه من که می دونم ، چه میل عجیبیه این میل همیشه رفتن!

کنار سفر ، دلم یه چیز دیگه هم میخواد! 
یه طبیعت ناب پر از درخت و سبزه ، که بارون تازه به تنش خورده باشه و بتونی زیر نوازش ملایم آفتاب ، توش قدم بزنی و طراوت بارونو تو هوا نفس بکشی ، گلبرگهای مرطوب دور و برتو لمس ، تازگی اون منظره رو فریاد بزنی...

اصلا شاید دلم یه کافی شاپ دنج و نیمه تاریک هم بخواد که صدای ویولن تو فضاش پیچیده باشه ، و من برم کافی بخورم و سیروان خسروی گوش کنم ، شایدم گری مور...

حتی پتانسیل اینو هم دارم که یه شب آروم و پر از نوای رازآلود سکوت بخوام ، که پاهامو بذارم رو پاهاش ، دستامو حلقه کنم دور گردنش ، کمرمو بگیره ، تو چشام نگاه کنه و دور تا دور اتاق با هم راه بریم...

راستشو بگم ، 
بیشتر از همه دلم خودمو میخواد!
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود :(
میدونی که! غم ِ دنیاس..... 
دل ِ آدم بشه حساس!  

نظرات 3 + ارسال نظر
هادی 18 مرداد 1392 ساعت 00:03

فریاد زدن تازگی منظره چه جوری میشه ؟! :D
فکر نمی‌کنی تو اون حالت راه رفتن یه مقدار سخت باشه؟ یه چیزی مثل تاتی تاتی کردن بچه‌ها با بزرگ‌ها ! بیشتر باید مواظب باشی که نیفتی تا اینکه کیف کنی. البته واسه خودتون میگما :))

شمام که هروقت ما اومدیم یکم آرایه مارایه بگنجونیم تو متن بیا انگشت کن تو چشم ما :)))
بله بله من نگرانی شما رو درک میکنم :) حتی یه تشکر هم بتون مدیونم بخاطر این همه دلسوزی بی شائبه :) زبونی تشکر کنم کافیه یا بقیشو خشکه حساب کنم؟! :D

amin 24 مرداد 1392 ساعت 23:06 http://silence1991.blogfa.com

بیشتر از همه دلم خودمو میخواد!
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود :(
میدونی که! غم ِ دنیاس.....
دل ِ آدم بشه حساس!
عالیه

میلاد 2 شهریور 1392 ساعت 14:36 http://satern.blogfa.com

خلوت عمق نگاهت، اسم رمز شب یلداست
ته راه بی مسافر، اوج آرامش دنیاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد