یادداشت های یک بلوط سحرآمیز

قایقی خواهم ساخت! خواهم انداخت به آب / دور خواهم شد از این خاک غریب ..

یادداشت های یک بلوط سحرآمیز

قایقی خواهم ساخت! خواهم انداخت به آب / دور خواهم شد از این خاک غریب ..

راضی ام ازت بلوطی :)

هر آدمی وقتی اتفاقات ِ زندگیشو سبک سنگین میکنه ، واسه خودش یکسری افتخارات داره و یکسری سرشکستگی ها!
یکی از بزرگترین افتخارات من تو دنیای خودم اینه که میتونم با جرئت بگم از هر کاری که تا امروز کردم راضی ام! یعنی اگه برگردم به عقب و واسه هرکدوم با آگاهی از فرایند و نتیجه بهم فرصت انتخاب بدن ، باز انجامشون میدم...
بعضیا میگن اگه برگردیم عقب دیگه یکسری اشتباهات رو تکرار نمیکنیم! اما من موافق نیستم با این عقیده... در این حد که حتی حاضر نیستم تجربه هایی که از اشتباهاتم بدست آوردم رو با هزار تا خاطره ی دلچسب و خوب عوض کنم!
به نظرم بعضی چیزا رو آدم باید تو زندگیش تجربه کنه تا انسان ِ کاملتری باشه در آینده...
شاید یکی دیگه از دلایلشم این باشه که من همیشه اون کاری رو کردم که دلم بهم گفته ، قلبم ازم خواسته... و غالبا عقلمم همراهشون بوده..
از بابت این قضیه خیلی خوشحالم!این خیلی راضیم میکنه...بهم این حس رو میده که از لحظات زندگیم نهایت استفاده رو کردم!
"حسرت" و "پشیمونی" هرکدوم میتونن آتیش بزنن به زندگی ِ آدم ، من اینجای زندگیم که ایستادم نه حسرت چیزی رو دارم نه پشیمونی اتفاقی رو..
خدایا همه چیز رو به محبت مطلق خودت می سپارم :)

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی 29 مرداد 1392 ساعت 20:51

آدم خیلی کارها رو دوست داره انجام بده و یه سری کارها رو باید انجام بده. اون‌ها رو چی؟

منظورت اینه که نسبت به این دو گروه کار چطور عمل کردم؟
من تو تمام ِ زندگیم دقیقا تمام کارهایی که دوست داشتم رو انجام دادم و به طرز شگفت انگیزی هم اکثر مواقع نتیجه رضایت بخش بوده! حتی اگه نتیجه هم خوب نبوده ، حداقل این حس ِ خوشایند رو داشتم که به خواست ِ خودم بها دادم؛
یه سری کارها رو باید انجام بده؟ این یعنی چی؟ واسه من بایدی وجود نداره.

هادی 8 شهریور 1392 ساعت 00:10

البته کارهایی که باید انجام بشه برای دختر و پسر متفاوته. مثلاً پسر باید کار خوب داشته باشه و پول در بیاره در صورتی که برای دختر این باید وجود نداره.
منظورم از کارهایی که باید انجام بشه، حداقل کارهاییه که پدر و مادر انتظار دارن در قبال امکاناتی که برای بچه‌شون فراهم کردن، انجام بده. حداقل پرت نده اون‌ها رو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد